Jag ser det regna...

Åh, jag är så less på de här vädret. Jag orkar inte mer
regn! Det kvittar vad jag har på mig för så fort jag
kommer utanför dörren så blir jag genomblöt iaf. Köpte
ett jätte stort paraply det första jag gjorde när jag flyttade 
till Borås men de håller ju bara huvudet tort. Har
regnkläder på jobbet men de står inte emot när himlen
öppnar sig. Även köpt ordentliga skor som håller fötterna
varma och torra men måste ju tvätta dem varje gång jag
kommer hem för att de blir så geggiga. Har även provat på
att cyklat till jobbet men det slutade med att min röda jacka
var helt brun prickig pga värdelös stänkskärm.

Nog om det. Igår var jag i Falköping för att träffa Lisa men
höll på att missa tåget dit. Satt och åt frukost i pjamas med
Lena när jag kollade klockan och såg att de var 20 min kvar
till tåget skulle gå. Kastar på mej kläder och lite smink och
blir skjutsad till tåget. Hinner precis. I Falköping äter vi kina
mat. Inte godaste jag smakat men sälskapet var bra ^^
Inhandlade även mina första julklappar. Känns bra. När jag
skulle åka hem lyckades jag köpa två stycken ej ombokbara
biljetter. Tyckte det blev lite dyrt men reflekterade inte mer
över de. Smart Jessica.

Ne nu ska jag gå o lägga mej. Har av de senaste 24
timmarna jobbat 14 och sovit 4.

Pussen /Jessica



Måtte jävelen ta detta pissväder!


Kommentarer
Postat av: Johanna

nu är det allt dax att uppdatera gumman Puss

2008-12-11 @ 17:59:01
URL: http://tjohannas.blogg.se/
Postat av: emeilia

väldigt fin blogg! :)

2009-08-08 @ 14:28:44
URL: http://emeiliawesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0