Söstra Mi

Vaknade tio i morse av att min kära syster ringde och påminde mej om att vi skulle gå morgonpromenad. En halvtimme senare möttes vi vid lekplatsen i ramnaparken. Gick sendan tillsammans och mötte mamma och hennes dagisbarn som var på utflykt. Väldigt fint väder idag måste jag tillägga. Vi utforskade göta lite och hittade 4st tennisbarnor, en kvarterskrog, skoutförsäljning och flera pizzerior. Kan vara värt att lägga på minnet. När vi promenerat tillräckligt gick vi hem till mej och åt frukost.

Fick min och Lisas beställning från BarProdukter.se idag oxå. Gissa om den var efterlängtat., men när jag öppnade packetet såg jag att ena Pour check glaset var sönder och att vi fått två vanliga droppkorkar istället för de två långsamma droppkorkarna vi beställt. Posetivt med det hela var att jag fått en mortel på köpet och när jag ringde för att berätta hur det låg till sa de att de skulle ersätta det som var fel/trasigt kosnatdsfritt. Väldigt bra saker i övrigt. Rekomenderas starkt. Har övat endel med min fina Flair flaska och de är mkt lättare än saftflaskan jag använt innan...

Tycker det är så tråkigt att vara ensam hemma. När jag bodde i oxelösund hade jag mina vänner i samma hus, tvärsöver gatan eller i samma kvarter. Nu har jag alla på andra sidan stan, utanför stan eller i en helt annat stad som Nyköping tex. Blir väldigt tomt ibland... Så min älskade stora syster föreslog att jag skulle sova hos henne några dagar, och jag nappa direct. Så här sitter vi i soffan med varsin dator. Har precis kollat på Mamma Mia och dansat till eftertexterna. Innan de lagade hon jätte god mat. Jami!

I morgon är det montisori som gäller och där går magsjuka. Peppar peppar ta i trä.

Pussen /Jessica


Kommentarer
Postat av: Bratten

FY FAN! använd munskydd och plasthandskar. euuuu

2008-10-15 @ 10:02:01
URL: http://lisaedelbrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0