Kommedi

En kommedi kännetecknas av att den börjar bra  sedan går de utför och slutar lyckligt.
Så har även min dag sett ut.

Dygnet började bra med att jag gick 4 500 kr plus på jobbet inatt. Frågade även om jag fick gå jämte i baren någon kväll och lära mej bartenderyrket, och det fick jag jätte gärna. så ska dit på torsdag om jag hinner bli frisk tills dess.  
Mindre bra var att jag ställde fel tid på alarmet när jag kom hem för att sova. En halvtimme sen blev jag till jobbet redan andra veckan. Bra jobbat Jessica! *arg*

Sen på jobbet gick de okej fram till 11 då jag stod i självscaningen, men efter de satt ja i kassa och de gick inte alls. Hostade så fort jag skulle prata, nös stup i kvarten och ögonen rann. Folk trodde ju jag satt där och grät. Kassörska mittemot bad en annan byta av mej så ja fick vila mej lite. 
En kort stund senare blev jag hemskickad.

Sov en timme, sen kom mamma och vi åkte o handla. Glömde inköpslista så fick med mej 4 av 16 varor från listan hem plus massa annan skit.
Sen hämtade vi upp storebror o lillebror på stan och vi fikade hos mej. Så nu börjar de gå bättre igen. Lisa kommer om en halvtimma oxå. Då blir jag glad.

Skulle ju inte göra nåt om jag mådde lite bättre fysiskt och. Ska till vårdcentralen i morgon. Tror jag fått öroninflamation. icke kul...
 
Nu ska jag vila lite till innan älgen kommer.

Pussen /Jessica


Kommentarer
Postat av: Johan

För det första så stavas Komedi med ett M. =) För det andra så borde väl en komedi innehålla någon form av humor med? =)

// Storebror

2008-10-06 @ 11:30:17
URL: http://blidsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0