Stammar du eller käkar du karbonpapper?

Här sitter jag med Johan och kollar på "I ditt ansikte" medans
mitt nagellack ska torka. Magnus Betnér är så himla bra. Har
alltid något smart  att komma med och är ärlig om vad han tycker.
Rolig prick.

Har även klippt mej idag. Inga större förändringar. Bara tagit lite på
topparna och fixat lite lugg.

Imorgon åker jag och Lisa till Oslo och jag har så mycket fjärilar
i magen. Vet inte riktigt varför men det känns behaglig på nåt
set när jag tänker på helgen jag har framför mej. Hoppas på att
få träffa en speciel person där...

Måste bara berätta att för två veckor sedan när jag kom till Maxi
såg jag att de fått upp en hel avdelning med adventsljusstakar
och julprydnader. Blev osäker på vad de var för datum och trodde
för ett ögonblick att jag sovit i en månad. Men de hade jag inte.
Det var fortfarande oktober, och de hade redan böjat sälja jul
grejer!? Varför så tidigt? Igår kväll en havtimme innan vi skulle
stänga hörde jag "last christmas" spelas i högtalarna. Hallå
liksom! Det är två månader kvar till jul. Måste de börja så tidigt?
Man hinner ju tröttna på allt innan julafton kommer. Så jag och
Jessica satt och diskutera hur opassande musiken var när
Mikael från media kommer fram och frågar vad vi tycker om
musiken. De va han och en annan på hans avdelning som
bestämt sej för att sätta på en skiva med julklassiker. Jag
skällde ut dem lite, men de bara skrattade.

Nu är de jobb på Swing som gäller

Pussen /Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0