Fars Dag

I söndags åkte jag, Lena, Mattias och Adam ut till pappa på
farsdag fika. Efter fika med massa skratt och gammla minnen
från barndommen skulle killarna tävla om vem som var
starkast. haha det är alltid lika roligt. Pilkastning där jag och
Lena förlorade överlägset. Men det är ju ett rent tur spel. Därefter
följde poker där Lena vann och jag kom på en överlägsen andra
plats. De är skicklighet!

Efter detta blev det till att racea ut till farmor och farfar. Jag och
Mattias (som övningskör) var förarna. Mattias kom först ut ur
Ulricehman med pappa och Adam men de va bara för att jag
parkerat en bit från huset och var tvungen att springa till bilen.  
Jag körde om killarna direct efter stan och de hade inte en chans 
emot tjejbilen , men i Dalum som är sista samhället innan vi är
framme så kör han om. Inne i samhället! Det är ju fusk. Man får
inte köra snabbare än 50km/h och man får inte köra om i samhälle!
Sånna är reglerna. Så jag vann.

Mys hoss farmor och farfar och sen åkte vi hem. Mycket trevlig fars dag.

Måste bara tilllägga att det är väldigt trevligt här hemma hos
mej nu när Lena flyttat in. Men Natcho, måste du sova på min
sida av sängen. Ja, jag vet att mitt täcke är skönare men du tar
så mkt plats och är faktikst Lenas hårboll...

Pussen /Jessica


Pappas födelsedag 25/7 -06


Kommentarer
Postat av: Johan - NAKENbloggen

Hade den "förlorade" brodern vart där hade ni varken haft chans i styrka, dart eller poker... Bara så du vet!!!

2008-11-16 @ 21:35:44
URL: http://blidsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0