Schnyggth!

Idag har min snälla stoerebror fixat till min blogg lite. Vist blev den snygg! Johan får fyra av fem toasters för jobbet. Han hade fått en toaster till om han hade fixat nån snygg bakgrund oxå.
Själv förstår jag inte alls hur man gör de där. Har kollat in en design blogg men de gjorde mej inte smartare...

Annars har det inte hänt så mkt idag. Jobbat, sovit, jobbat, ska sova och sen jobba lite till.

Imorgon kommer Lisa till mej. Sanknar den älgen. Vi har inte träffats sen i slutet av agusti. De kommer bli galet crasy. Jag och Lisa har en plan som vi alltid glömt att genomföra, men denna gången ska den bli av. Mer information om det  kommer när vi genomför det. 

Jag stör mej på Lisas metod att laga toalettstoppen på hotellet i Ayia Napa!

                                                     Pussen /Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0