Älgskog

Igår vaknade jag med en älg jämte mej i sängen! gissa om jag blev chockad.
Efter denna upptäkt frågade jag älgen om hon ville åka till kos med mej och gå barskola. o de ville hon. så vi bokade in oss på utbildningen 18maj - 12juni 2009! Vi kommer ha de så grymt kul. byta ut alla granar till palmer. Skogens konungar drar till paradiset!

Vi köpte även lite träningsutrustning så att vi är välförberädda när vi åker ner dit. flairflaska, pour övningsglas mm. Vi kommer vara bäst i klassen!

Tillbringade eftermiddan med att fönstershopping (måste börja spara nu), promenad och fika på Cafeé Viskan, mysigt värre.

På kvällen kollade vi på Björnbröder. (Det råkara vara så att det är vi som spelar älgarna i filmen) 
Lisa somnade mitt i de spännande slutet. dåligt dåligt...
När jag gjorde mej iordning för att lägga mej råkade jag prova lite kläder och det slutade med att vi klädde ut oss till ängel och jävel, tjockisar och utomjordningar. Detta var mkt mkt!

Pussen /Jessica

  
Luder-Ängel vs Turban-Jävel


Utomjordingar.


Oreduserad bild på mej o Lisa. 
Kos here we come!

Kommentarer
Postat av: Bassen

hahah fan va roliga ni är ;)

2008-10-08 @ 13:15:14
Postat av: B-lund

Ni är ju skönt störda i huvudet:D

2008-10-09 @ 17:15:06
URL: http://theresemberglund.blogg.se/
Postat av: Jessica Collin

Ne vi e bäst!

2008-10-09 @ 19:10:38
URL: http://jessicacollin.blogg.se/2008/
Postat av: Joline

haha ni är ju inte ett dugg störda eller så, men i love it. :D

2008-10-10 @ 11:02:49
URL: http://jolinewirf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0