Nyköping

Vaknade hemma hos Lisa igår och blev anklagad
för att ha legat och fnittrat hela natten och pratat i
sömnen. Det måste ha varit en roligt dröm...

Vi började dagen med stavgång i skogen. Jag ville
slå vad om vem som skulle rammla först men Lisa
ville inte vara med. Grymt halt och geggit ute.När vi
gick där kom vi på en ny affärsidé. Vi skulle öppna
en egen Älg Park. Med älgmat, älgdisko, älsbad
och älgkaruseller. De hade vart nåt!

Efter denna promenad gjorde vi blåbärs
pannkakor. Fast blåbären räckte inte till alla
och Lisa undra varför jag var blå runt hela
munnen.

Fika på stan med Frida, Alexandra, Ronja och
Joline. Detta var väldigt trevligt då jag inte träffat
dem på jätte länge.

Vidare till Vingåker med Mattias och Jakob för
att shoppa lite på faktory outlet. Köpte dock
bara en halsduk. Sibylla på vägen hem.

Kvällen ängnade jag ocj Lisa åt att sitta vid
varsin dator och kolla på gammla julkalendrar.
Lisa kollade på Trolltider från 79 och jag kollade
på Jul i Kapernaum från 95. Väldigt socialt.

Idag åkte jag buss fem timmar hem till Borås. Gissa
om de var jobbigt. Lena hämtade mig på stationen
och vi åkte hem till henne och kollade på den nya
tingeling filmen. Den var jätte bra. Me love Tinkerbell.

Nu ska jag nana.

God natt  /Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0