Raport!

Imorgon ska jag börja jobba igen men känner mej fortfarande dålig. men man kan inte sjukskriva sej hur länge som helst pga av förkylning.  Och sen får jag skylla mej själv lite...

I tisdags åkte jag o Lisa till badhuset och donade vårt eget spa. Vi bubblade bubellpool,  badade ångbastu och peelade hela kroppen. Sen gjorde vi hårinpackning o hoppa in i bastun. duscha, gjorde oss iordning och gick ner till cafeé viskan och åt lunch. mysigt värre.

På kvällen blev de utgång. Vi skulle  "ta de lugnt" men när de gäller mej o Lisa så finns det inget som heter "ta de lugnt". Här händer allt i full fart! Att vi aldrig lär oss...

Jag skulle prova på hur bra jag är på fleiring när ja är onykter (man måste ju kunna de sen när man jobbar utomlands. Där är ingen bartender nykter. eller?). Det gick väl sådär för mej, gjorde iaf inte sönder nåt... värdefullt.

Gick till Swing och skulle bara ta en cider. Blev "lite" mer. Shotar och bjudna på öl av nåra killar som vid stängning fick me oss på efterfest. Träffade föresten en av crew killarna från partybåten i napa på Swing. lite roligt.

Besökte vår favorit affär 49:an (enda affär som är öppen när ja o lisa är riktigt fyllehungriga) på vägen hem.
Jag gick in o skulle ha mat men pengarna va slut på kortet. skulle fråga Lisa när ja märker att hon inte följt med in. sticker ut huvudet och där står hon och pratar med polisen. haha Liiisaa!
Köper maten och börjar vår vandring hemåt.

Igår åkte Lisa hem och jag åkte till mamma. Vi kollade på "the notbook" och myste. Åt god mat och sov över där.
Idag har jag hjälpt mamma och lillebror att kasta massa grejer och möblera om. De ska totalrenovera köket. Kommer bli så fint! Åkte in en sväng till mej och fikade med lena och Mattias. Ut hit för att sova över igen. Är så tråkigt att vara ensam hemma. specielt på natten. lite läskigt.

Och så var de jobb i morgon igen. Hade säkert varit frisk nu om jag legat till sängs sen i måndas men jag har ju inte tålamod till sånt. Klarar jag av att festa och flytta omkring massa tunga möbler så ska jag väl orka med jobbet oxå. hoppas jag...

Pussen / Jessica






Kommentarer
Postat av: Liiiiiisa

aaaaaaaaaaah!! du är bäst bäst! vi är knasigast å fest fest! ÄLGSKOG

2008-10-10 @ 06:57:29
URL: http://lisaedelbrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0