Picknick

Igår blev det en spontan utgång. Slutade jobba 22.15 och cyklade hem till Lena i ösregn. inte ett dugg partysugen. men när jag kommer in i tv rummet där lena och nadia sitter på golvet och picknickar med popkorn och vin med musik på högsta volym då går det inte att låta bli! fick en halvtimme på mej att göra mej iordning och svepte 4 glas vin sen va ja me!

Drog till XoY och hade riktigt kul. Beställde massa drinkar av vår favorit bartender Mollin som alltid säper in oss först uppe på hyllan (VIP ^^) Mycket dans och mycket trevligt folk. Dansade bla med en rolig kille. Mitt i allt plockar han upp en hundralapp från marken, erbjuder den till flera men ingen vill ha den förutom jag som fattig nog tog emot den. Direct efter de hittar han ett bankkort på golvet lite längre bort. aktionerar ut det men ingen vill ha de. Han läser på vems de är och säger "De e nån Jessicas" o då tar jag de ifrån honom och ser att de e mitt kort! kollar efter i fickorna efter min hundralapp men hittar den inte, alltså va de min som låg på golvet oxå. HEJA JESSICA!

På hem vägen mellanlandade jag på Swing och pratade lite skit med vakterna. De söker personal till inträdet och tyckte att jag skulle söka de. icke då jag har jobb så de räcker. men nog vore de trevligt, fast står hellre bakom baren då.
Väl hemma ringer en jätte ful Fredrik och frågar om han får komma över på filmmys. haha säkert...

Mkt lykad kväll, nu är jag ännu mer taggad inför Oslo resan nästa helg. Det kommer bli grymt.

Pussen /Jessica


Lena och Nadias picknick


Sisters


stay cool!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0