Det går så fort...

jaha, då fyller man 20 år på måndag.
Vart tog tiden vägen? Allts går så fort...

Om tid har jag delad uppfattning och tycke.
När jag längtar efter någon eller något, t ex min
och syster Collins resa till Australien i januari, så
vill jag att tiden ska spolas fram så jag kommer dit.

Men när jag är med dem jag älskar så vill jag att
tiden ska stå still. Jag vill aldrig släppa dem och
låta tiden gå vidare. Jag vill bara vara där i all
evighet.

I helgen ska jag fira min fördelsedag med både
familj, släkt och vänner. Hade hoppats på att fler
vänner kunde komma men förstår. Jag hoppas
jag får träffa er snart igen. Behöver min dos av
er alla för att överleva! Min lilla ängel Emma kommer
på kalas och det ska bli kul. Tyvär träffas vi inte lika
ofta längre. Tycker jag är synd. Efter att ha bott med
henne i 5 månader så får jag ändå inte nog. Vill va
med dig hela tiden!

Nu ska det bakas chokladbollar. Mumsfillibabba!

Pussen /Jessica Collin

Jessica Collin Sandra Collin
Smeten smet!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag kommer alltid älska dig och du kommer alltid finnas i mitt liv!

Du är värdlens bästa vän <3

2009-09-14 @ 18:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0